Do našeho HR týmu hledáme kolegu, který nám pomůže s personalistikou a mzdovou evidencí. Za 19 let naší existence jsme se rozrostli a v letních měsících je nás již více než 200 zaměstnanců.

Své místo u nás najde ten, kdo hledá práci na zkrácený úvazek 30 hodin týdně, třeba po rodičovské dovolené. Nebo ten, kdo chce zvolnit a částečný úvazek je přesně to, co potřebuje.

Co u nás budete dělat?

  • Vedení pracovněprávní dokumentace – vznik, změny a zánik pracovního poměru.
  • Spolupráce a komunikace se státními institucemi – zdravotní pojišťovny, OSSZ (odhlášky, přihlášky zaměstnanců…).
  • Zpracování pracovních neschopností, ošetřovného, mateřských dovolených…
  • Zajištění ročního zúčtování daně z příjmu.
  • Péče o zaměstnanecké benefity.
  • Evidence personální agendy zaměstnanců.
  • Agenda BOZP, PO.
  • Navazující administrativní práce. Zpracování mzdového účetnictví není náplní práce.

A co očekáváme od vás?

  • Oceníme praxi na pozici mzdové účetní, ale dáme šanci i absolventům se zkušeností z praxe nebo brigády v oblasti personalistiky a mezd.
  • Znalost Zákoníku práce a s tím souvisejících zákonů a vyhlášek.
  • Pečlivost a samostatnost.

Proč byste do toho měli jít?

  • Najdete u nás pohodové kolegy.
  • Máme pro vás firemní benefity – roční prémie, 3 dny SickDays, roční příspěvek na dovolenou 4 500 Kč, zvýhodněné ceny dovolené pro zaměstnance, zajímavé studijní cesty do celého světa, firemní akce několikrát do roka, kávu na pracovišti, pružnou pracovní dobu.

Pracovat budete v centru Třebíče na adrese Na Potoce 468/25.

Jdete do toho? Zašlete nám svůj životopis, uvítáme jej na e-mailu kariera@zajezdy.cz.

Těšíme se na vás.